Actief samenwerken of passief tegenwerken?

Succesvol en klantgericht ondernemen in 2017 doe je zo.
Géén juf, blocnote of PowerPoint, wèl ervaren en doen.

Meld je aan voor het spelen van de Business Game, Klant Erger Je Niet:

•        Wanneer: donderdag 6 april 2017 van 15:30 tot 21:00
•        Waar: Lijm en Cultuur in Delft
•        Voor wie: ondernemers, leidinggevenden, teamleiders

Investering: € 27,50 exclusief btw, inclusief brandstof, energie en nieuwe inzichten

Klant-erger-je-niet, is een businessgame. Centraal staan klantgericht denken en doen.

Deelnemers ervaren tijdens het spel de invloed die zij (kunnen) hebben op klanttevredenheid en daarmee op het commerciële resultaat. Belangrijke CRM-principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs vormen de basis van het spel. Download de whitepaper over de 10 belangrijkste voordelen van het inzetten van businessgames.

Download de Whitepaper voor meer informatie over business games, hierin worden de tien belangrijkste voordelen uiteengezet.

Ervaringen van deelnemers:

“De “klant-erger-je-niet” game is een boeiende en confronterende game. Zeker een eyeopener
voor veel bedrijven. Goed inzetbaar bij bedrijven die de klant centraal willen stellen in hun processen.
In zeer korte tijd komen veel verbeterpunten in de klantprocessen aan het licht.”

“Het was een geweldige game, waarvan je duidelijk leert hoe om te gaan met de gezamenlijke
focus op de klant. Je wordt je snel bewust van de klantbehoefte. Een aanrader voor elke organisatie
die nog beter wil worden.”

“Klant-erger-je-niet is een perfecte manier om mensen te laten ervaren hoeveel impact hun gedrag
kan hebben op het grotere geheel. Daagt ze uit om die impact nog groter te maken”.

Meedoen en ervaren? Meld je aan via info@zetzetin.nl of bel 06-14481505 voor een andere datum.

 

Aanmelden voor “klant-erger-je-niet” ?

Vul dan onderstaand formulier in: