Klant erger je niet

 

‘Klant erger je niet’ is een training klantgericht ondernemen. Deelnemers ervaren wat de gevolgen zijn van bepaalde keuzes, afspraken, houding en/of gedrag. Ze ontdekken zelf wat ze anders kunnen doen om een positieve invloed te hebben op de relatie met de klant en daarmee op het commerciële resultaat. Aan bod komen o.a.; klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud, van buiten naar binnen kijken, samenwerken, communiceren, delen van klantinformatie en het creëren van klantambassadeurs.

Download de Whitepaper voor meer informatie over business games, hierin worden de tien belangrijkste voordelen uiteengezet.

Voor wie

Klant Erger Je Niet is geschikt voor iedereen die direct of indirect contact heeft met klanten, van directie tot aan uitvoerende medewerkers. De businessgame is geschikt voor organisaties die verkopen aan consumenten (b2c) of aan de zakelijke markt (btb).

En kan ingezet worden bij overheidsinstellingen, zorginstellingen en non-profit organisaties.

Ervaringen van deelnemers:

“De “klant-erger-je-niet” game is een boeiende en confronterende game. Zeker een eyeopener voor veel bedrijven. Inzetbaar bij bedrijven die de klant centraal willen stellen in hun processen. In zeer korte tijd komen veel verbeterpunten in de klantprocessen aan het licht.”

“Het was een geweldige game, waarvan je duidelijk leert hoe om te gaan met de gezamenlijke focus op de klant. Je wordt je snel bewust van de klantbehoefte.”

“Een aanrader voor elke organisatie die nog beter wil worden.”

“Klant-erger-je-niet is een perfecte manier om mensen te laten ervaren hoeveel impact hun gedrag kan hebben op het grotere geheel. Daagt ze uit om die impact nog groter te maken”.

Specificaties

Bij een groep van 9 tot 14 deelnemers is de investering € 2950,- exclusief btw en reiskosten. Bij twee groepen is de investering € 4200,-. Bij meer deelnemers, spelen we met meer teams tegen elkaar. Zo krijgen we ook 200 mensen tegelijk in beweging.

 

De prijzen zijn inclusief:

  • alle spelmaterialen,
  • begeleiding door een of meer ervaren facilitators op jouw eigen locatie
  • een inventarisatiegesprek, om de doelstellingen goed af te spreken
  • de kosten van een workshop van 1 a 1.5 uur aansluitend aan de game. We doen dit, om te stimuleren dat de leerervaringen direct worden omgezet in  een concreet actieplan.
  • evaluatiegesprek binnen twee weken na het spelen van de game.

Heb je specifieke wensen of wil je een aangepast programma? Vraag naar de mogelijkheden.

Interesse?

Overweeg je om de game in te zetten binnen je organisatie?

Wil je zelf eerst Klant Erger Je Niet zelf spelen op 6 april? Of wil je eerst kennismaken en verder praten over de (on)mogelijkheden van Klant Erger Je Niet? Bel Lysette op 06-14481505 of stuur een mail naar info@zetzetin.nl