Oplossingsgerichte Supervisor Logistiek die stevig in zijn/haar schoenen staat, Schiphol

Heb jij voor elke logistieke uitdaging een passende oplossing? Staat elke klant (ook de interne) op nummer 1? Wil je nooit meer in de file staan?

 Overzie jij snel logistieke processen? Weet jij door je ervaring waar je een logistiek proces nog kunt verbeteren? Kun jij mensen motiveren om het beste uit zichzelf te halen? Vind jij het leuk als geen dag hetzelfde is? Vind je het geen probleem om onregelmatig te werken? Heb je de natuurlijk uitstraling waardoor mensen naar je luisteren en graag voor je willen werken? Kun je zelfstandig werken, maar ben je wel graag onderdeel van een team?

Over de organisatie

Deze opdrachtgever heeft als ambitie hét logistieke bedrijf voor de wereld te willen zijn. Dat gaat verder dan het simpele feit dat ze als wereldwijd bedrijf in meer dan 220 landen en gebieden vertegenwoordigd zijn. Of dat ze vaak het allereerste logistieke bedrijf zijn dat nieuwe markten betreedt. De visie van de organisatie legt er de nadruk op dat ze de logistieke aanbieder willen zijn waar mensen zich toe wenden . Dit betekent dat elke medewerker elke dag bij kan dragen aan het waarmaken van deze belofte.

Jouw dagelijkse werkzaamheden:

Je werkdag start met een kop koffie of thee en de evaluatie van de vorige dag. Zijn er dingen anders gelopen dan verwacht, welke afmeldingen zijn er binnen gekomen, moet je nog iemand bellen om het rooster van de dag rond te krijgen? Je werkt samen met 4 collega supervisors en samen met jullie teams zijn jullie elke dag verantwoordelijk voor de verwerking van 40.000 pakketten. Elke dienst ben je verantwoordelijk voor een ander proces en stuur je het bijbehorende team (15-20 personen) aan. Je roept je team bij elkaar en je brengt hen op de hoogte van de uitdagingen voor die dienst. Dan komen de eerste pakketten binnen. Je zorgt dat iedereen weet wat er van hem of haar verwacht wordt. Elke dag gaan er van uit het distributiecentrum 40.000 verschillende soorten pakketten de rest van de wereld in. Samen met het team zorg je ervoor dat alle pakketten, gescreend, gewogen en op de juiste pallet gezet worden. Je werkt met deadlines, vliegtuigen kunnen niet wachten tot alles verwerkt is. Bovendien zijn er leveringsafspraken met klanten gemaakt. Tijdens je dienst kun je te maken krijgen met onvoorziene situaties (een ziekmelding, defect aan de machines enz). Aan jou en je collega’s de taak om die op te lossen en samen de deadline te halen.

Om in deze baan succesvol te zijn stel je de hele dag je prioriteiten, ben je creatief en stressbestendig. Het gaat altijd om de juiste mensen op de juiste tijd met de juiste instelling om samen de deadlines te halen.

 Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie binnen de logistiek;
  • je hebt ervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers;
  • je staat stevig in je schoenen;
  • je hebt een helicopterview;
  • je bent communicatief sterk;
  • je bent creatief in het vinden van oplossingen;
  • je bent fulltime beschikbaar;
  • je hebt een rijbewijs en eigen vervoer;
  • je bent woonachtig in de regio Haaglanden;
  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • je bent beschikbaar voor diensten van 15:30 uur – 00:00 uur en van 04:00 – 12:30 en je bent ook tijdens weekenden inzetbaar.

Wij bieden je:

  • een afwisselende functie binnen een internationale omgeving;
  • een werksfeer, waarin je kunt groeien en jezelf verder ontwikkelen;
  • een markt conform salaris;

 

 

 

 

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie